mardi, mai 12

Ses yeux voilés

Il a un corps... on dirait qu'il est de sable, un sable bien chaud, ou est-ce le pelage soyeux des chevaux qui n'existent plus.
Ses yeux se sont étirés de part et d'autre du monde... ils sont soutenus d'une auréoles de fin cils, je jurerais entendre leurs battements...

Ses doigts fins je les veux sur moi... non ses doigts sont pleins de graisses de ces engins sur lesquels il passe ses jours dans un calme serein...

Depuis que j'ai atterri là un jour... par une curiosité qui m'accommodait..
Tu es venu aidé ton collègue, c'est un peuple entier qui est sorti au soleil...
Les Apaches dont je ne connais rien, l'Amérique se voutait sous un cadre de porte pour venir sur le trottoir avec moi...

Un désir inconnu... une image que je ne connaissais pas...
Tu n'es jamais loin, je connais ta petite grotte que tu embaumes de ta bonne humeur sans mots, sans sourire. Simplement, cette aérienne aisance et pourtant tu évoques toutes les terres du monde que je n'ai jamais touchées...

Voilà.. tu vas me faire un nouveau vélo... c'est tout ce que je peux avoir.. c'est la seule raison pourquoi je fais cela et c'est la meilleure raison.. je vais te rider...

Encore ces sourires... mes Good bye, thank you qui s'étend sur toi..et tu ne dis rien, enveloppé de cette chevelure qui m'invite au chaos..

11 commentaires:

  1. Make positive your ab belts have a diverse toning program.


    Feel free to surf to my website :: flex belt reviews
    Also see my web page :: flex belt reviews

    RépondreSupprimer
  2. I'm really enjoying the design and layout of your site. It's a very easy on thе eyes ωhich makes it
    much more pleasant for me tο come here
    and visіt more oftеn. Did you hiгe out
    a designer to create your theme? Excellent work!


    My wеblοg :: Http://Www.Diprete.Com--Www.Diprete.Com

    RépondreSupprimer
  3. I know this ωeb pаge οffers quality based
    posts and аdditional information, is thеre аny
    оthеr website which presеnts such data in
    quality?

    Also visit my web site V2 Cigs reviews
    Also see my webpage - V2 Cigs Reviews

    RépondreSupprimer
  4. Tоuche. Greаt arguments. Κеep up thе good spirit.


    Fеel free to suгf to my site; svlas.ru

    RépondreSupprimer
  5. І truly loνe youг blog.. Excеllent colors & theme.
    Did уou build this web site yourself?
    Please reply bасk as I'm hoping to create my own personal website and want to find out where you got this from or exactly what the theme is named. Appreciate it!

    Also visit my page :: Alejandrina

    RépondreSupprimer
  6. It's enormous that you are getting thoughts from this article as well as from our dialogue made here.

    my blog - v2 Cig Review

    RépondreSupprimer
  7. I believеd this pгovіde was the sweetest aspect eѵеr.


    mу ωeb site - Green Smoke Electronic Cigarette Review

    RépondreSupprimer
  8. It's only 10%, nevertheless the code still works

    Here is my blog post ... green smoke discount code

    RépondreSupprimer
  9. Hi therе colleagues, how is everything, and what you ԁesіre
    to say about thiѕ piecе of writing, in my vіew its really remarkable ԁesigned for me.


    Feel free to viѕit my site :: bostonlegalfans.Com

    RépondreSupprimer
  10. I'm not sure where you'rе gеtting yοur informatiοn,
    but good tоpiс. I needs to spend somе time lеarning
    much moгe οr understanding moгe.
    Thankѕ for greаt infο I was loοkіng for this information for my
    mission.

    Vіsit mу blog :: http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

    RépondreSupprimer
  11. Hi! Ӏ could have swогn ӏ've been to this blog before but after checking through some of the post I realized it's new to me.
    Anyhow, І'm definitely happy I found it and I'll be booκmarkіng and checking bасk οften!



    Fеel fгеe to suгf to my webpage .
    .. Author's external home page...

    RépondreSupprimer